[linux-ileri] Kernel 2.6.0 OK --- Son Sorunlar...

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Thu 01 Jan 2004 - 15:15:22 EST

    Sn. Nilgun Belma Buguner'in verdigi oneri uzerine config dosyamdan
    devfs'i silmemle birlikte Kernel 2.6.0 calisti ve su anda ondan nete
    giriyorum. (nvidia'nin modifiye edilmis ethernet suruculeri sayesinde)
    Simdi birkac sorum olacak.

    1) Gnome-terminal'i actigimda sadece imlec yanip sonuyor ve komut
    yazamiyorum. Komut satiri acilmiyor ???

    2) Anakartim nForce cipine sahip. Normalde ses kartim sorunsuz
    calisiyordu ama su anda ses kartimdan ses alamiyorum. Ses ayarlarimin
    tamaminin kisildigini, acmama ragmen ses alamadigimi soylemeliyim.

    3) Farem USB oldugu halde PS2 olarak tanindi ve daha hizli olarak
    hareket ediyordu, ayarlardan kismak zorunda kaldim. Ayrica klavye ve
    farem calismasina ragmen acilis sirasinda moduller arasinda keybdev,
    mousedev (sanirim bunlardi) bulunamiyor tarzinda hatalar aliyorum. Bu
    arada Sistem Gunluklerine girdigimde acilistaki hata mesajlarini
    goremiyorum ??

    Bu sorunlarima yardimci olursaniz cok sevinirim. Simdiden tesekkur ederim.