[linux-ileri] Re: 2 ip adresi.

---------

From: Serdar (serdar@isimsiz.net)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 06:02:08 EST

    Şu anda ikisindede aynı anda nete çıkabiliyorumn. Ayrıca aynı ethernet
    kartladün bir test yaptım aynı modem aynı ethernet lartıyla 7 ayrı ip aldım.
    Gerisine donanımım yetmedi kesinlikle olsa onlarada alırım.. Şu an standart
    olarak 2 ip kullanıyorum. 1 ip remote admnistratorle dışardan windowsa
    hükmediyorum ikinci ip yide linuxa verdim onlada shell işlemlerimi yapırum
    ssh ile bağlanıyorum. Ayını anda 7 reel ip ?