[linux-ileri] Re: 2 ip adresi.

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 13:32:26 EST

    serdar> Mesela
    serdar> 81.215.112.65
    serdar> 81.215.96.116 bu iki ip adreside benim scaner ile taratınca biri linux
    serdar> makine bir windows makine çıkıyor.. ayrı ayrı..

    vmware versiyonunuzu bilmiyorum ama mesela bir kac ethernet
    karti ekleyerek yeni ipler dener misiniz :)

    Yani bu bir problem yok, cozum olacak bir sey de yok
    ama merak ettim kaca kadar alabileceksiniz :)

    Saygilar
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.