[linux-ileri] Re: 2 ip adresi.

---------

From: Vasfi UYSAL (vasfi@med.ege.edu.tr)
Date: Tue 24 Feb 2004 - 01:14:56 EST

    serdar wrote:

    >Onu tabiiki biliyorum fakat ikinci bir ip adresi alması çok saçma.. O zaman
    >ben 1000 tane farklı vm açarım. Telekomun 1000 ipsini devredışı bırakmış
    >olurum bu sizcede saçma değilmi?

    peki lokal veya ttnet in dagittigi ip adresi ikinci isletim sistemine
    verilmeden iki isletim sistemi ile ayni anda interneti nasil
    kullanacaginizi dusunuyorsunuz
    varsa 1000 tane vm acabilecek bir donaniminiz buyrun deneyin demekten
    baska birsey yok yapilmasi gereken

    (lokalden kastim nat yapilarak verilebilen 192.168 veya 10. ile baslayan
    ipler)