[linux-ileri] Re: Fw: Unable_to_chdir_to_maildir

---------

From: Kursad Dara (Kdara@enka.com)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 10:52:32 EST

    Selamlar,

    Valla problemi cozdum ama qmaili tekrar kurarak.

    Normal sartlarda control dizinindeki dosyalarin icerigi ile ve ufak bir
    kac ayar ile duzeliyor olmasi gerekiyor.=20

    Cokta detayli birsey hatirlamiyorum acikcasi yani cok ugrastim ama.

    Qmaili tekrar kurdum baska hatalarimda vardi.

    Arastirayim birsey bulursam size donerim.

    Kolay gelsin

    kursad