[linux-ileri] 2 ip adresi.

---------

From: serdar (serdar@isimsiz.net)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 11:53:03 EST

    Ben isim geregi windows altinda linux kullaniyorum.. 2 siylede ayri ayri
    internete çikiyorum fakat tek hatla adsl kullanarak çikiyorum. Ama 2 farkli
    ip adresim olusuyor. Birisini windowsa atiyor birini linuxa. Böyle bir sey
    olmasi saçma degilmi? Faydasi-zarari varmdir?

    Ama testlerim sonucunda hat kapasitemde bir degisme olmuyor..