[linux-ileri] Re: 2 ip adresi.

---------

From: Gurkan ASLAN (gurkan@iaslan.com)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 12:15:04 EST

    Iyi calismalar;
    "Windows altinda Linux" tabirinden ben virtual machine kullanmis
    oldugunuz sonucuna variyorum... Bu da sizin Virtual Machine'lerin ikinci
    actiklari isletim sistemine kendi virtual driverlarini kurdugu ve onlara
    kendi ayarlarini atadigi hakkinda bilgi sahibi olmadiginizi
    gosteriyor... Cevabi da vermis oldum sanirim...

    Daha detayli bilgi icin kullanmis oldugunuz virtual machine'in help'ine
    basvurabilirsiniz...

    Kolay gelsin

    Gurkan ASLAN