[linux-ileri] Linux Kitabı

---------

From: emrekadioglu (emrekadioglu@mynet.com)
Date: Thu 12 Feb 2004 - 20:01:45 EST

    1 yıla yakındır linux kullanıyorum ve kendime orta-ileri seviye bir linux
    kullanıcısıyım diyebilirim.Farkettim ki kendimi bu konuda daha fazla
    geliştirmem lazım çünkü yetersiz kaldığımı düşünüyorum. Sağlık Yönetimi
    okuyorum ve bu konuyla hobi olarak ilgileniyorum, yani mühendis falan
    değilim.
    Daha ileri seviye bir linux kullanıcısı olabilmem için bana hangi
    kitapları okumamı
    önerirsiniz (ingilizce ve türkçe olarak)
    şu ana kadar linuxla ilgili okuduğum kitaplar

    Complete Idiot's guide to linux
    Linux Newbie Administrator Guide
    O'reilly Understanding the linux kernel
    Görkem Çetinin Linux İşletim Sistemi, Linux Ağ yönetimi
     ve Belgeler.org'un büyük bir kısmı

    Teşekkürler