[linux-ileri] Ses problemi

---------

From: emrekadioglu (emrekadioglu@mynet.com)
Date: Mon 09 Feb 2004 - 15:13:14 EST

    Fedora Core 1 Kullanıyorum kullandığım kernel sürümü ise 2.4.22-1.2149.nptl

    Sorunuma gelince bilgisayarımdan aynı anda tek bir dosyanın sesini alıyorum
    yani xmms ile mp3 dinlerken gaim sesleri gelmiyor ya da oyun da ki sesleri
    alamıyorum
    alsa 'nın son sürümünü kullanıyorum
    Anakartım Asus A7N8X-VM on board ses kartı var ses kartının çipi Realtek
    AC 97
    Sistemim hepsini doğru olarak görüyor Anakartımın sayfasında ki ses driver
    güncellemesini de yaptım sorun ne olabilir

    Teşekkürler