[linux-ileri] Re: gcc optimizasyon parametreleri

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 09 Feb 2004 - 10:16:23 EST

    Selamlar Enver;

    Tartışmaları alevlendirmek falan niyetinde değilim baştan söyleyeyim!
    Sadece bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek yada daha doğrusu kendince
    yorumlamak istedim...

    Gentoo kullananların ( bende dahil ) tek sebebi optimizasyon değil,
    kendileri özel sistem v.s gibi amaçlarıda var yada sadece zevk
    alıyorlar. Bende sevdiklerime zaman ayırıyorum ama gentoo da
    kullanıyorum aynı anda. İlla gcc'yi %100'le çalıştır diyen yokki
    atıyorum lower priority'e o derliyor yavaş yavaş, beni bölmeden. Yada
    kurumdaysam distcc ile bölüyorum işlemi farklı makinalara :). Aynı
    mimarideki sistemler ile binary paket oluşturuyorum bir yerde derliyorum
    diğer yerlerde kullanıyorum v.s. Yani gentoo tu-kaka bir dağıtım değil
    de bence nereye çekersen oraya giden bir dağıtım. Diğerleri ile yapılmaz
    mı bunlar? yapılır, daha iyiside daha kötüsüde yapılır.

    Hiçbir işe yaramasa bile forums.gentoo.org'un oluşmasını sağladı...

    Sanki gentoo kullanmak kötü birşeymiş gibi algıladım yorumundan , ona
    yorumda bulunmak istedim eğer yanlış anladıysam da baştan özür dilerim!

    --
    S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
    Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu