[linux-ileri] Re: win XP ICS ile baglanmak

---------

From: Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Date: Thu 05 Feb 2004 - 04:01:45 EST

    Merhabalar,
    Her an kızılca kıyamet kopabilir bu sorunun neresi ileri yada bu sorunun
    neresi linux diye :)

    Linux makinalarda ag geçidi olarak windozun ip sini vereceksiniz ( linux
    kısmında tek yapmanız gereken bu) windozeda da ag kartına sag clıckleyererk
    internet baglanti paylasimi secenegini isaretleyeceksiniz

    winxp makinada dosya yöneticisini açıp yukardaki menulerden help kısımı
    secip "İnternet Bağlantısı Paylaşımı" kelimelerini aratarak genel bilgi ve
    ayarları detaylı görebilirsiniz

    saygilar

    Cem