[linux-ileri] win XP ICS ile baglanmak

---------

From: Gokhan Uye (gokhan.uye@omurga.com)
Date: Thu 05 Feb 2004 - 03:32:59 EST

    Oncelikle herkesin gecmis bayramini kutlarim.

    Linuzlarimi kurdugum ofiste ki adsl hattinin sorunli olmas nedeniyle
    birisini kullanmakta israr ettigi ve modemle internete yaptigi baglantiyi
    linuz makinelere de paylastirmak istiyorum. Yani Linuxlar (redhat 9) windows
    xp uzerindeki internet baglantisini kullanarak adsl sorunu giderilinceye
    kadar internete cikacaklar.. tabi mumkunse.. ve elbette bir bilen arkadasim
    bu konuda yol gosterirse

    Gokhan UYE