[linux-ileri] Re: sony 16x dvd-rom

---------

From: M.Ali VARDAR (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Wed 04 Feb 2004 - 08:05:39 EST

    Selamlar
    Sorunu cozdum cekirdek 2.6.1 e gecis yaptim su anda hicbir sorunum kalmadı. Bir forum da IDE taskfile acces disable edilmesi gerektigi yazılı idi o sekilde yeni cekirdegi derledim ve bir sorunum kalmadı bilginize sunarım.
    Ancak bende de daha once 2.4 cekirde uzerinde hcf modem kullnamkta idim ancak yeni cekirdege uygun suruculeri üretici firma para istedigi icin bir tek modem sorunu mevcut
    bilginize sunarım.
    xine mplayer ile cok guzel dvd seyredilebiliyor. herhangi bir sorun cıkarmadı.
    Saygılarımla
    M.Ali VARDAR