[linux-ileri] ChkRootKit birsey buldu sistemde..?

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Mon 02 Feb 2004 - 20:00:47 EST

    Merhaba Arkadaslar,
    Bugun chkrootkit ile sistemimi bir kontrol edeyim dedim oylesine ve
    soyle birsey cikti:

    Checking `sniffer'... eth0: PF_PACKET(/sbin/dhclient)

    ./chkrootkit -q komutunu verdigimde de:

    eth0: PF_PACKET(/sbin/dhclient)

    olarak sonuc veriyor. Bu nedir ? Sistemde bir sniffer mi var ? Dosya adi
    dhc ile basladigindan bunun olsa olsa DHCP ile alakali birsey oldugunu
    dusunmustum. Fikirlerinizi ve yardimlarinizi bekliyorum, simdiden
    tesekkurler..