[linux-ileri] Re: sony 16x dvd-rom

---------

From: alivardar@ttnet.net.tr
Date: Mon 02 Feb 2004 - 15:28:21 EST

    Selamlar
    oncelikle sistemi yazmadim ozur dilerim.
    Slackware 9 cekirdek 2.4.20-xfs
    slackware ile gelen xfs cekirdegi bir degisiklik yapmadim
    oncelikle yaptiklarimida yazayim
    google arama yaptim dma soerunu gibi birseylere rastladim dma biostan kapatip denedim
    degismedi.
    bu laet icinde hersey ile acilis yaptim ama bu alet cd bile mount edemiyor
    sadece dvd degil tek rastladiklairmda bu hata mesajlari
    isin garip diger tarfi bu ciha zile konoppix acilisi yapmak istedim ve knoppix
    cd bulmadim dedi konsola dustu sorunu cozunce sizede yazacagim.
    regionset ise yaramadi bu arada bulamadim dedi.
    Gorusmek uzere
    M.Ali VARDAR