[linux-ileri] Re: is ilani, unix sistem yoneticisi

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Thu 19 Aug 2004 - 16:25:20 EEST

On 19 Aug 2004 08:26 EEST you wrote:
> Merhaba,

Merhaba, Ben Mersin Üniversitesi BAUM dan Onur Yalazı. Daha Önce tanışmıştık. uzun zamandır görüşmüyoruz. CV mi ekte gönderiyorum. Halen daha Mersin Üniversitesi Bilgisayar Müh. bölümde okumaya devam ediyorum ancak devam zorunluluğu gibi bir sorunum yok. Askerlik de bu sayede yaklaşık 2, 3 yıl kadar tecilli durumda.

--
Onur Yalazi

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: application/rtf
-- Desc: onurcv.rtf