[linux-ileri] [Is Ilani - ULSY ] UNIX/Linux Sistem Yoneticisi

From: Murat Ustuntas (ustuntas@bimel.com.tr)
Date: Thu 19 Aug 2004 - 13:55:48 EEST

*Is ilani kodu: ULSY
*
Merhaba,
Bim.NET Internet Hizmetlerinde gorevlendirilmek uzere, UNIX/Linux sistem
yoneticisine ihtiyac vardir. İlgili arkadaslar eleman[at]bimel.com.tr
adresine ozgecmislerini iletebilirler.
Calisma yeri Ankara/KIZILAY olacaktir.

Aranan sartlar:

   1. Linux/*BSD isletim sistemlerinin yonetimi ve sistem
      guvenliklerinin saglanmasi (+ Solaris bilgisi) .
   2. Sendmail Mail sunucu , Apache Web sunucusu, BIND DNS sunucusu
      yazilimini ileri düzeyde bilmek.
   3. Internet servislerinin kurulumu ve yapilandirilmasi. (Squid,
      Samba, Apache vb.)
   4. Yedekleme bilgisi, rsync sunucusu kullanimi ve yedekleme
      cihazlarini kullanabilmek.
   5. Linux veya BSD altında ileri duzey network uygulamalari (Firewall,
      Proxy ve IDS ) gerceklestirecek duzeyde kurulum ve yapilandirma
      bilgisi.
   6. TCP/IP bilgisi
   7. MySQL database server yönetim bilgisi
   8. Perl ve Bash shell scripting bilgisi

Ayrica, basvuru sahibi erkeklerin, askerliklerinini en az bir yil tecil
ettirmis veya askerlik hizmetini tamamlamis
olmalari gerekmektedir.

Iyi Calismalar,

Murat Ustuntas