[linux-ileri] Re: Grub, Kernel & Frame Buffer Sorusu

From: Necati Ersen SISECI (siseci@acikkod.org)
Date: Fri 13 Aug 2004 - 18:36:57 EEST

Merhaba,

bootsplash inizin config dosyasinda, kosedeki Tux u kapatan bir kisim
olmasi gerekiyor. bu kismi kapatiptirsaniz sevimli penguenimizi
gorebilirsiniz.

 linux/Documentation/fb/vesafb.txt

dosyasında cozunurlukler için gerekli vga değeri mevcut.

    | 640x480 800x600 1024x768 1280x1024
----+-------------------------------------
256 | 0x301 0x303 0x305 0x307
32k | 0x310 0x313 0x316 0x319
64k | 0x311 0x314 0x317 0x31A
16M | 0x312 0x315 0x318 0x31B

Bu tabloya gore, 1024x768x64k için 0x317 kullanmaniz
gerekiyor.

Iyi calismalar dilerim.

Necati Ersen ŞİŞECİ
http://www.acikkod.org