[linux-ileri] Grub, Kernel & Frame Buffer Sorusu

From: T-u-N-i-X (tunix@raptiye.org)
Date: Fri 13 Aug 2004 - 17:59:57 EEST

Merhaba,

Slackware 10 ile GNU/Grub kullanıyorum. Boot Splash özelliğini
dağıtımıma eklemek istiyorum. Bu nedenle bootsplash.org'a girdim.
Kernel'imi kendim derlemiştim. Gerekli FB desteklerini verdim. Açılış
parametrelerine vga=ask yazıp açılabilecek modları falan gördüm. Ancak
tüm modları denememe rağmen Tux'ı ekranın sol üst köşesinde göremedim.
Kernel dökümanlarına baktım, 1024x768 gibi çözünürlüklere çıkabilmeniz
için 0x301 kodundaki 301'i kullanmalısınız gibisinden şeyler yazıyor
ancak yazdığımda hata veriyor. 1,2 gibi rakamları kabul ediyor yalnızca...

Ekran kartım: onboard NVIDIA GF4 MX 440
Monitör: 15'' Vestel (1280x1024'e sorunsuz çıkabiliyorum)

Şimdiden teşekkürler..

--
Alper KANAT
http://raptiye.org