[linux-ileri] Re: Mandrake 10 Sorunlari

From: Umut Besler (umutbesler@umutbesler.com)
Date: Fri 06 Aug 2004 - 13:50:31 EEST

selam

iptraf ile kontrol yaptim. hatta bir problem yok. 2mbit hat var suan
ortalama 512k kullaniliyor.
zaten bana komik gelende bu. hat yogun degil ama sistem birsey calistirinca
kopuyor.
ssh baglantisi bile mc falan kullanirsam bi sure sonra kopuyor.
Sorunun hattan olmadigini soyle biseyle daha denedim. localhosttan links ile
web sitesine baglanti kurdum, ayni yavaslik ordada devam ediyor.
sistem bu sekilde oldugu icin herseyi update ettim, cooker paketlerine
gectim falan birsey degismedi.
cok ilginc bir durum