[linux-ileri] Re: Mandrake 10 Sorunlari

From: Afsin Taskiran (afsin@taskiran.org)
Date: Fri 06 Aug 2004 - 14:21:25 EEST

06-08-2004 Cuma günü saat 11:09 sularında, Umut Besler dedi ki:
> selamlar

Merhaba;
> 1. problem:
> alette load average 0.05 falanken bi uygulama deli gibi guzel calisirken
> mesela apache acaip yavash geliyo. yani nasil anlatsam onuda bilemiyorum.
> yogun kullanilan bi server var bide apache var diyelim bu yogun kullanilan
> server cok iyi calisirken apache kagni gibi calisiyo o serveri durdur apache
> duzeliyo ama system load 0.10 bile olmuyo yogunken
> apache falan hepsini yeniledim kernel 2.6 da daha cok oluyo bu sorun kendim
> derledim falan gene oldu
> 2.4 enterprise yaptim azaldi ama yok olmadi. yani bu ayni sistem p4 1700
> [...]
Apache nin agir calismasini nerde cikariyorsunuz? Kac tane sanal alan
adi barindiriyorsunuz? Sistem yukune bakarak apache nin "agir" calismasi
hakkinda yorum yapmak yanlis olabilir.

Makine konfigurasyonu da guzel.

httpd.conf daki ayarlariniza bir bakin. Olusan childprocessleri kontrol
edin. Buyuk ihtimal apache nizin ayarlarinda bir problem var.
> bi fikri olan varmi
>
> tesekkurler
iyi calismalar

Afşin TAŞKIRAN