[linux-ileri] Mandrake 10 Sorunlari

From: Umut Besler (umutbesler@umutbesler.com)
Date: Fri 06 Aug 2004 - 11:09:23 EEST

selamlar

bi makine ile basim dertte ne oldugunu anlayamadim bi turlu
simdi sistem ozellikleri soyle

amd 2500+
msi board
1 gb ram
var mandrake 10 powerpack kurulu
simdi alette 2 temel problem var

1. problem:
alette load average 0.05 falanken bi uygulama deli gibi guzel calisirken
mesela apache acaip yavash geliyo. yani nasil anlatsam onuda bilemiyorum.
yogun kullanilan bi server var bide apache var diyelim bu yogun kullanilan
server cok iyi calisirken apache kagni gibi calisiyo o serveri durdur apache
duzeliyo ama system load 0.10 bile olmuyo yogunken
apache falan hepsini yeniledim kernel 2.6 da daha cok oluyo bu sorun kendim
derledim falan gene oldu
2.4 enterprise yaptim azaldi ama yok olmadi. yani bu ayni sistem p4 1700
deyken cok daha iyi calisiyodu.

2. problem:
rpm ile biseyler kurarken ftpdeki kendi upfdate paketlerinde falan
ara ara md5 hatalari veriyo. cogu paketi rpm ile kurarken segmentation fault
atiyo bu olay sanirim ramdendir diye dusunuyorum ama baska bi sebebi
olabilirmi

cpu isisi falan normal, ethernet intel e100 pro taktim
falan ama neler yaptiysam bu sorunlarin cevabini bulamadim
bi mantikta yurutemedim sundan olabilir flan diye

bi fikri olan varmi

tesekkurler