[linux-ileri] Re: web sunucu

From: Yunus ÇÝÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Mon 02 Aug 2004 - 10:41:41 EEST

ADSL Modemde şunları yapmalısın.
1..) ADSL Modem,in kendi web server portunu 81 vs olarak deÄŸiÅŸtir.
2..) ADSL Modem ayarlarında public portu 80 olan bir virtual server
oluÅŸtur.
3..) ADSL Modemi Bridge moda al
4..) Linux Ip aldığında external ip almışsa işlem tamamdır.

İyi Çalışmalar Dİliyorum.

Yunus ÇİÇEK

02-08-2004 Pazartesi günü saat 10:13 sularında, ahmet dedi ki: