[linux-ileri] web sunucu

From: ahmet (ahmet@detar.net)
Date: Mon 02 Aug 2004 - 10:13:23 EEST

merhaba benim sorunum evde deki makinama sabit ip aldım ve web sunucu
görevini icra edecegim apache de butun ayarlar tamam fakat dışardan ip yi
veya domain ismini yazdıgımda karsıma modem ın kullanıcı adı ve sıfresı
geliyor sanırım modem ın root tablosunda ek bir ayar istiyor ama bir turlu
yapamadım yanı hersey calısıyor fakat modem den makınaya bır turlu gecis
yapamıyorum .
zoom modem de web sunucu için ayarlar ı anlatan bir kaynak bilen varmı..
modem:zoom x4
static ip:x.x.x.x
makina ip:10.0.0.16 gibi
modem bridge modda