[linux-ileri] Re: FC 1.92 & Sorunlarim

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 17:14:54 EEST

On Fri, 2004-04-23 at 17:03, ALPER KANAT wrote:
> Merhaba Arkadaslar,
> FC1 kullanirken YUM ile Gnome 2.6'ya yukseltme karari verdim. Bu arada=20
> yum upgrade komutunu verip herseyi yuklettim. Ama simdi bir cok sorunum=20
> var. Her sey yuklendi, calisiyor ama ornegin GNOME'un sitesinde gorup de=20
> en cok begendigim ozelliklerden yeni applet'leri goremiyorum. Mesela Net=20
> isiklari... Ve klavye secicisi... Menude bunlar yok, gozukmuyor. Ayrica=20
> her GNOME acilisinda su hatayi aliyorum:
/etc/X11/XF86Config dosyasini editleyip XKB girdilerini duzeltmeniz
gerekiyor... En hizli cozum (en az 4 defa listelere yazdim bu cevabi ama
bir kere daha yazalim zarari yok):

- xf86cfg calistirin, ctrl+alt+backspace ile X'i sonlandirin ve
/root/XF86Config.new dosyasini /etc/X11/ altina XF86Config ismiyle
kopyalayin (ya da tasiyin).

- xf86cfg -textmode ile klavye, mouse v.b. gibi ayarlarinizi isteginize
gore duzenleyin.

- gule gule kullanin.

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part