[linux-ileri] FC 1.92 & Sorunlarim

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 17:03:47 EEST

Merhaba Arkadaslar,
FC1 kullanirken YUM ile Gnome 2.6'ya yukseltme karari verdim. Bu arada=20
yum upgrade komutunu verip herseyi yuklettim. Ama simdi bir cok sorunum=20
var. Her sey yuklendi, calisiyor ama ornegin GNOME'un sitesinde gorup de=20
en cok begendigim ozelliklerden yeni applet'leri goremiyorum. Mesela Net=20
isiklari... Ve klavye secicisi... Menude bunlar yok, gozukmuyor. Ayrica=20
her GNOME acilisinda su hatayi aliyorum:

XKB yapy'landy'ry'lmasy' etkinle?tirilirken hata.
Muhtemelen dahili X sunucu sorunu.

X sunucu surum bilgisi:
The X.Org Foundation
60700000

E?er bu durumu bir hata olarak bildirirseniz, lutfen bunlary' ekleyin:
- xpop -root | grep XKB =E7y'kty'sy'
- gconftool-2=B7-R=B7/desktop/gnome/peripherals/keyboard/xkb =E7y'kty'sy'

Bunlarin disinda servislerin acilmasi sirasinda falan da ufak tefek=20
hatalar veriyor. Beni en sinir edenlerden biri de menuler FC1'de daha=20
topluydu, simdi iyice dagitmislar.

Yanitlarinizi bekliyorum, tesekkurler..

Alper KANAT
http://raptiye.org