[linux-ileri] Fedora Core 1 vs GNOME 2.6

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Wed 21 Apr 2004 - 22:51:05 EEST

Yukleyebilen var mi ? Sistem su anda herseyiyle gayet guzel calisiyor.
gDesklets'iyle, GIMP'iyle, baska seyleriyle su anda herhangi bir sorun
yasamiyorum. Acikcasi elimde olsa yedegini almak isterim de.. Simdi
GNOME 2.6 ve arkasindan Kernel 2.6 derlemeyi dusunuyorum. Belki eger cok
farkediyorsa XFree86'dan X.org'a da gecebilirim; bunu ayri bir zamanda
sormayi dusunuyorum.

Esas soruma gelince.. Fedora'da GNOME RPM'lerle yuklenmis durumda. (2.4)
Tum paketlerim APT ile guncellenmis durumda.. Tum GNOME 2.6 kaynak
kodlari cekilmis durumda ve kurulmak icin hazir bekliyorlar. Ama
sistemde bulunan RPM Gnome paketleri beni dusunduruyor. Onlari nasil
silecegim ? Hepsi depencies hatasi veriyor. Ne yapmami onerirsiniz ?
Tesekkurler..

Alper KANAT
http://raptiye.org