[linux-ileri] Ankara da Linux güvenlik ve sunucu konularinda destek ve egitim ariyoruz..

From: Aykut YILDIZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Tue 20 Apr 2004 - 11:07:23 EEST

Merhaba,

Ankara da Linux güvenlik ve sunucu konularinda destek ve saglam bir egitim
verebilecek firma veya kisiler
ile irtibata gecmek istiyoruz. Tafsiye edebileceginiz bir firma varmi ?
ozellikle proxy ve mail server kurulumu
ve bunlarin guvenligi ve yonetimi hakkinda detayli bir egitim verebilcek
kisi veya firmalar ariyoruz.

yardimlariniz icin tesekkurler
Aykut