[linux-ileri] Re: samba3 turkce

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 13:53:43 EEST

> Selamlar..

Selam,

> Hali hazirda hazir kita bir kod yok, yeterince (!) guvenilir
> diyebilecegim. Ama kendi makinemde, kernel ve glibc patch'li. Simdilik

Sorun değil. Yaptığının mantığını anlamam için buraya paste eder misin
patch halinde.

> Basitce, kernel/lib/string.c icindeki strnicmp, strcmp fonksiyonlari ve
> glibc icindeki string2.h dosyasi ile alakali. Kernel tarafi cok kritik
> degil, basit bir loop. ama glibc'deki biraz karisik bir mekanizma. GNU,
> BSD vs. durumlarina icice geciyor makrolar. Benim elimdeki su anda
> calisiyor, ama hangi uygulama ne kadar uyumludur bu konuda yorum
> yapamiyorum. Ama, yakin bir zaman sonra bunlar icin 4 basi mamur
> patch'ler yapacagiz, bunlari da GNU'ya gonderecegiz, elbette ki bir ton
> test ve optimizasyon yaptiktan sonra..

Kernel içindekinin userspace ile herhangi bir alakası yok, çünkü tamamen
bazı glibc fonksiyonlarının kernel içinde de uygulanabilmesi için
kullanılan libraryler. Ki bunlar üstünde yapılacak değişikliklerin
pratik olarak herhangi bir samba veya başka sistem üzerinde bir etkisi
yok?

GNU a göndermeden önce biz de görebiliriz değil mi? Buraya patch yapıp
yollarsan veya bir web sayfasına upload edersen sevinirim. Mekanizmanın
karışık olması çok sorun değil anlayabileceğimi sanıyorum :)

--
|          |  Murat Koc
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part