[linux-ileri] Re: samba3 turkce

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 17:21:39 EEST

* S.Çağlar ONUR [2004-04-16 15:12:41+0300]
> http://www.oreilly.com/catalog/samba/chapter/book/ch08_03.html

> re henuz bir cozum bulunamadi. Bende ayni dertten muzdaribim.WinXP/W2K clie=
> ntlerde turkce problemi yok fakat win98 clientlerde problem var.Benim gordu=
> gum kadariyla sadece "=FD" harfi problem cikartiyor. Bunun bir cozumu varmi=
> ? Ustalar bir yol gostersinde bu problemi cozelim artik.Yada win98 kullaniy=
> orsak samba3 kullanmayacagiz.Hos samba2'dede benzer problem vardi ama birse=
> kilde cozuluyordu. Acaba sambada "=FD" karakterini "i" olarak gor diyebelec=
> egimiz bir ayar varmi? Yardimlarinizi bekliyoruz......

Konuyu incelemedim. Bu bir i18n hatasi olarak duruyor. Tum zamanlarin
en meshur Turkce hatasi burada da gecerli mi acaba? Yani kucuk 'I'nın
buyuk harf versionu, ASCII kucuk 'i'nin buyuk harf versiyonuyla ayni.
Belki bir "work-around" cozumu de vardir, fakat bu onemli degil. Eger
ayarlarin eksikliginden kaynaklanan bir sorun degilse (ki oyle
olmadigini tahmin ediyorum), Samba gelistiricilerine bu hatayi
raporlamaniz mumkun mu?

--
roktas