[linux-ileri] Re: samba3 turkce

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 15:12:41 EEST

http://www.oreilly.com/catalog/samba/chapter/book/ch08_03.html

On Fri, 2004-04-16 at 12:57, depeche wrote:
> Selamlar,
> Listeleri kontrol ediyorum fakat zannedersem Samba3'de turkce kararkterle=
re henuz bir cozum bulunamadi. Bende ayni dertten muzdaribim.WinXP/W2K clie=
ntlerde turkce problemi yok fakat win98 clientlerde problem var.Benim gordu=
gum kadariyla sadece "=FD" harfi problem cikartiyor. Bunun bir cozumu varmi=
? Ustalar bir yol gostersinde bu problemi cozelim artik.Yada win98 kullaniy=
orsak samba3 kullanmayacagiz.Hos samba2'dede benzer problem vardi ama birse=
kilde cozuluyordu. Acaba sambada "=FD" karakterini "i" olarak gor diyebelec=
egimiz bir ayar varmi? Yardimlarinizi bekliyoruz......
> tesekkurler
--=20
S.=C7a=F0lar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
T=FCrkiye Bilimsel ve Teknik Ara=FEt=FDrma Kurumu
0 312 468 53 00 / 3313

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in hou=
se!