[linux-ileri] Re: ghost for linux -**ACİL**-

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 17:05:54 EEST

partimage'=FD kurup deneyin birde, www.partimage.org. Hem kendini sunucu
olarak =E7al=FD=FEt=FDr=FDp ba=FEka makinadan yedek alman=FDzada imkan tan=
=FDyor!

On Fri, 2004-04-16 at 16:52, Serdar =DEahin wrote:
> Arkada=FElar saat 6 ya kadar yeti=FEtimem gereken bir i=FE var.. Bir linu=
x sistemin ghostunu almam gerek. Fakat hi=E7 bir =FEekilde yedek alam=FDyor=
um. Durum =FE=F6yle
> Norton ghost ile compression fast denedim cd ye yazd=FDm. Sonra deneme am=
a=E7l=FD bo=FE bir harddiske yukledim. 2 cd ba=FElar ba=FElamaz hata verdi.=
 kapand=FD defgalrca..
>=20
> Daha sonra comp. 'a no dedim. S=FDk=FD=FEt=FDrmay=FD kald=FDrd=FDm. Onuda=
 yuklerken yine 2. cd de hata verdi..
>=20
> Daha sonra bo=FE bir harddiske imageini ald=FDm tekrar. Comper. kald=FDrd=
=FDm yine.. Di=F0er bo=FE harddiske img i yukledim.. Her =FEey sorunsuz y=
=FCkledi. MAkineyi a=E7t=FDm. Linux loading yazd=FD ve system halted dedi d=
urdu..
>=20
> Daha sonra ghost 4 linux u indirdim. ftp den ftp ye yedekleme denedim. co=
mp. evet dedim. Log lar invalid commandlarla doldu. Daha sonra comp. kald=
=FDrd=FDm. Yine invalid commandlarla doldu. Ayr=FDca ghost 4 linuxun ftp de=
n ftp ye yedekleme yapmas=FD d=FD=FE=FDnda bir se=E7enekde yok..
>=20
> Ayr=FDca bu =FCste yazd=FDklar=FDm=FD defalarca cd ye yazmalar defalarca =
tekrar y=FCklemelerde denedim. Hep ayn=FD hatalar. Sorun nerede? Acilen yed=
ek alama laz=FDm sabahtan beri bu i=FEle u=F0ra=FE=FDyorum..
>=20
> =D6nemli not: Bu norton y=FCklemesi s=FDras=FDnda bir =FEey dikkatimi =E7=
ekti. Harddisk ext 3 e gore formatl=FDyd=FD.. Ama yeni yuklenen harddiske e=
xt2 =FEeklinde yukledi.Defalarca denedim hep ext 2 ye gore formatl=FDyor on=
ce..
> Sistem =F6zellikleri:=20
>=20
> redhat 9.0
> ext 3 file system
>=20
>=20
> L=FCtfen acil yard=FDm....
--=20
S.=C7a=F0lar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
T=FCrkiye Bilimsel ve Teknik Ara=FEt=FDrma Kurumu
0 312 468 53 00 / 3313

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in hou=
se!