[linux-ileri] ghost for linux -**ACİL**-

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 16:52:26 EEST

Arkadaşlar saat 6 ya kadar yetiştimem gereken bir iş var.. Bir linux sistemin ghostunu almam gerek. Fakat hiç bir şekilde yedek alamıyorum. Durum şöyle
Norton ghost ile compression fast denedim cd ye yazdım. Sonra deneme amaçlı boş bir harddiske yukledim. 2 cd başlar başlamaz hata verdi. kapandı defgalrca..

Daha sonra comp. 'a no dedim. Sıkıştırmayı kaldırdım. Onuda yuklerken yine 2. cd de hata verdi..

Daha sonra boş bir harddiske imageini aldım tekrar. Comper. kaldırdım yine.. Diğer boş harddiske img i yukledim.. Her şey sorunsuz yükledi. MAkineyi açtım. Linux loading yazdı ve system halted dedi durdu..

Daha sonra ghost 4 linux u indirdim. ftp den ftp ye yedekleme denedim. comp. evet dedim. Log lar invalid commandlarla doldu. Daha sonra comp. kaldırdım. Yine invalid commandlarla doldu. Ayrıca ghost 4 linuxun ftp den ftp ye yedekleme yapması dışında bir seçenekde yok..

Ayrıca bu üste yazdıklarımı defalarca cd ye yazmalar defalarca tekrar yüklemelerde denedim. Hep aynı hatalar. Sorun nerede? Acilen yedek alama lazım sabahtan beri bu işle uğraşıyorum..

Önemli not: Bu norton yüklemesi sırasında bir şey dikkatimi çekti. Harddisk ext 3 e gore formatlıydı.. Ama yeni yuklenen harddiske ext2 şeklinde yukledi.Defalarca denedim hep ext 2 ye gore formatlıyor once..
Sistem özellikleri:

redhat 9.0
ext 3 file system

Lütfen acil yardım....