[linux-ileri] ***SPAM*** samba3 turkce

From: depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 12:57:08 EEST

Selamlar,
Listeleri kontrol ediyorum fakat zannedersem Samba3'de turkce kararkterlere henuz bir cozum bulunamadi. Bende ayni dertten muzdaribim.WinXP/W2K clientlerde turkce problemi yok fakat win98 clientlerde problem var.Benim gordugum kadariyla sadece "ı" harfi problem cikartiyor. Bunun bir cozumu varmi? Ustalar bir yol gostersinde bu problemi cozelim artik.Yada win98 kullaniyorsak samba3 kullanmayacagiz.Hos samba2'dede benzer problem vardi ama birsekilde cozuluyordu. Acaba sambada "ı" karakterini "i" olarak gor diyebelecegimiz bir ayar varmi? Yardimlarinizi bekliyoruz......
tesekkurler