[linux-ileri] Linux'u Dugmeden Kapamak ?

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 21:53:44 EEST

Merhaba,
Fedora Core 1 kullaniyorum. Windows'dayken bilgisayarin acma tusuna
bastigimda isletim sistemi Shutdown olayini kendi gerceklestiriyor ve
otomatik olarak kapaniyor. Ayni seyi Linux'da denedigimde elektrigi
direk kesiyor, yani kendisi init 0 yapmiyor. Arkadasim az once Suse'de
denedi ve basariyla bilgisayarini kapatti. Biri bana bunu nasil
yapabilecegimi soyleyebilir mi ? Simdiden tesekkur ederim..