[linux-ileri] kernel 2.4.25 mount sorunu devam ediyor

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 19:56:30 EEST

Saha oncede bashetmistim. yardimci olmaya calisanlarin onerileri cozum
olmadi. scsi li bir server. artik butun scsi ve file system driverlarini
ekledim. ama halen acilirken ensona geliyor ve "mounting file system"
diyip kaliyor. hic hata vermiyor. bu nedir boyle?
suan icin 2.4.26 yi kullanmam 25 ile calismam lazim. acilis notlarini
gonderemiyorum, çok uzun, ama sorunlu birsey yok. sanirim birseyle ya
eksik ya yanlis.
        Umarim biri iyi bir oneri sunabilir.

NOT= 2.4.25 ile calismak zorundayim. cunku sadece onunla calisan bazi ek
seyşer kullanicam. belki yakinda 26 icin olani cikabilir.

SAKARYA UNIVERSITESI
Bilgi Islem Dairesi Baskanligi
Ars.Gor. Ozmen Emre DEMIRKOL
ozmend@sakarya.edu.tr