[linux-ileri] Re: BU MAİL ADRESİNİ GRUPTAN SİLERMİSİNİZ

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 15:15:58 EEST

On Thu, 2004-04-15 at 13:48, Erhan KILIÇ wrote:
> Mail sonlarında yazan ve açıklanan adrese gönderdiğim maillere ragmen
> sürekli mail gelmesinden rahatsız oldum bu bir.

Demek ki Ecartis size farkli davraniyor, ilginc ...

> İkincisi ise çıkmak
> istememin nedeni aynı maili 7-8 defa alırsanız

bu sizin sorununuz, biz 7-8 defa almiyoruz

> ve günde 860 adet mail
> alırsanız sizde rahatsız olursunuz.

Bu da sizin sorununuz ama sizin rahatsiz olmaniz, baskalarinin rahatsiz
olmasinin hakli gerekcesi olamaz.

> ukalalığın manası yok.

Sayginizdan ve sayginliginizdan dolayi sizi kutluyorum.

--
Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
GTK Bilgisayar