[linux-ileri] Re: linux tabanli windows

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Wed 14 Apr 2004 - 09:45:07 EEST

Knoppix bildiğiniz linux'dan tek farkı CD üzerinden çalışması HD üzerine
kurulum yapmaya gerek kalmamasıdır. Özellikle deneme yapmak veya Linux
sistemini bilgisayardan bilgisayara taşımak zorunda olanlar için
uygundur.

Linux çalışırken "Pencereler"i açmak mümkün olmayacaktır. ama wine veya
crossover ile "Pencereler" üzerindeki programlarınızın bazılarını
yeniden kurup çalıştırabilirsiniz.

Kolay gelsin

Cem