[linux-ileri] Re: linux tabanli windows

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Wed 14 Apr 2004 - 09:46:25 EEST

        Merhaba;

        Knoppix harddiskinizde hic bir degisiklik yapmadan cd'den acilarak
hafizada calisan bir linux surumu. Yani makinanizda linux kurmadan linux
kullanabilmenizi sagliyor. CD'den boot ederken cdrom surucusunde knoppix
cdsinin olmasi yeterli.

        Wmware workstation ile (parali bir program) ile hem windowsun
icinde sanal bir linux, yada tersine linux'un icinde sanal bir windows
makine olusturup calistirabilirsiniz.

        Cem Ahmet MERCAN

--- Wed, 14 Apr 2004 tarihli iletisinde orkun soyle diyordu: