[linux-ileri] Re: kernel eksigi

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 17:35:44 EEST

Devfs on boot destegi verince daha once bahsettigim kismi gecip root
file sistemde takildi. su dosya acilamiyor falan diyor ve kaliyor. Daha
ekleyecek sey bulamadim file sistem ile ilgili. Yardimci olursaniz
sevinirim. Iyi calismalar.

SAKARYA UNIVERSITESI
Bilgi Islem Dairesi Baskanligi
Ars.Gor. Ozmen Emre DEMIRKOL