[linux-ileri] Re: Qmail problemi

From: Serdar (pantamorphous@yahoo.com)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 16:42:24 EEST

Dostum Problem Çok ilginç herşey doğru gitmesine rahmen qmail çalışmıyor. /home/vpopmail dizininin haklarını chmod 777 yapınca kullanıcılar mail alabiliyor ama gönderemiyor. Acil yardıma ihtiyacım var bilgisi olan arkadaşlar Lütfen bi ilgilensinler.
Ozmen Emre DEMIRKOL <ozmend@sakarya.edu.tr> wrote: merhaba. domain adi tanimladiktan sonra kullanici adlarini tek basina
degil, domain ile birlikte kullanmalisiniz. yani kullaniciadi@domain.com
gibi. Bu sekilde ilk seferinde sifre girdikten sonra olay biter. Bundan
da kurtulmak icin, bastan toaster paketini acip (vpopmail) spec
dosyasini editleyip, default domain belirtmeniz lazim.
Bunu yapmaikl istemezseniz, kullanici adlarini domain ile birlikte
kullanmaniz yeterli. Kolay gelsin.

SAKARYA UNIVERSITESI
Bilgi Islem Dairesi Baskanligi
Ars.Gor. Ozmen Emre DEMIRKOL