[linux-ileri] Re: snmpd configurasyonuyardım lütfen

From: Hikmet GÜNGÖR (hikmet@pcpazari.com)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 14:34:09 EEST

Murat Bey Merhaba,

Armut piş mantığında asla olmadım.
Sözünüze biraz kırıldım.

Ben linux konusunda birşeyler öğrenmeye çaışıyorum.
Bu benim kurmam gerken bir paket değil. Benim linuxle ilgili bir
sorumluluğum da yok.
Ben kendimi geliştirmek ve linux camiasına katılmak için çabalıyorum.

Hazırını asla beklemedim. Tek beklentim birisi şurada hata var demesiydi.
Öğrenerek gitmeyi tercih ederim. Bu gün linux son derece hızlı gelişen bir
platform.

Hepinize teşekkürler.

Mesajı da yanlış gruba yazmışım sanırım. Murat Beyin uyarısı ile fark ettim.

Rahatsız etmek istemezdim. Bundan sonra daha dikkatli olacağım.

Hepinize teşekkürler İlginiz için.