[linux-ileri] Re: [linux-programlama] Re: Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: ATILIM BOY (boyatilim@yahoo.com)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 10:45:11 EEST

evet biraz sert mail atmisim, sinirli bir anima
denkgelmis, bu yuzden arkadas kusura bakmasin, bu
arada sizin mailiniz de benim mailime benzior gibi
geldi, zira patates-liste ben uye olmaliyim dediginize
gore... neyse bulursam olurum.

ATILIM BOY

--- "C.Hakan POLATKAN" <hakanpolatkan@efsanelinux.org>