[linux-ileri] Re: [linux-programlama] Re: Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 23:54:40 EEST

Merhaba,
Umit arkadasimizin bu ilginc cikisina verdiginiz tepki bana pek dogru gelmedi(benim de size su anda gosterecegim tepki ne derece dogru bilemiyorum). Arkadasimizin "Windows'un daha kolay/ucuz/sorunsuz olmadigi" konusunu bilmedigini/anlamadigini biliyorsunuz. (herhalde anlamissinizdir) Dogal olarak insanlar bilmedikleri konu uzerinde garip/sacma/anlamsiz ya da yanlis seyler soyleyebiliriler. (bir parca sizin gibi... bkz. patates faunasi) Belki bu tip ortamlarda nasil konusulmasi gerektigini de bilmiyordur. Bu onun eksikligidir, zaman icinde duzelir.

Sizin gibi birinin bu sekilde verdigi tepki bana garip geldi. (beklemezdim :)

Bir insani kaybetmek cok kolaydir, ya kazanmak ? desem(klasik bir laf degil mi ?)... Egitim zayiyati olarak mi kayda gecireceksiniz ?

Micros~1'a laf ederken, onlar gibi konusmaya baslamayalim. Listelerde birbirini kucumseyen, hede hodo diyen insanlar olmayalim. (bkz. technet, sitebuilder) Bu arada arkadan da "o listede bir tarafi kalkik insanlar var" diye laf isitmeyelim.

Bir kisi bilmeden konusuyor ve hata yapiyorsa anlatirsiniz. Bunun cozumu vardir. Sorunlarinin cozulmesinde yardimci oldukca fikirler degisecek ve ortama duyulan saygi artacaktir. Bir kisi bilmeden konusuyor, hata yapiyor ve siz ona yardimci olmaniza ragmen yine hata yapiyorsa "genel anlamda" size katilirim.

Ozgur yazilimlarin iyi yonlerini, felsefesini vs. anlatirken dikkat ettigimiz konulara burada da dikkat etmemiz gerekir. Sahsen ben rahatsiz oldugum icin boyle bir ileti yaziyorum.

Iletiye ayni sekilde crossposting yolu ile cevap verdigim icin kusura bakmayin.

Umit arkadasimiza gelince... Yarattigi atmosferin durumunu ve nedenlerini artik anlamistir diye dusunuyorum.

Hoscakalin.

--
C.Hakan POLATKAN
--

Not: Patatesler(sizin deyisinizle patetes) hakkinda iyi bir bilgiye sahip olmasam boyle bir oneride bulunmazdim. Herkes bilmedigi konular hakkinda konusuyor diye boyle oluyor. Heh, o konuda da sorunlar cikarsa iyi feedbackler almazsiniz :) (patates-list'i bulursaniz kacirmayin) Hmm, bu konunun daha fazla uzamasini ve listeyi mesgul etmesini istemiyorum. Birseyler yazmak isterseniz posta adresimi kullanabilirsiniz.