[linux-ileri] istanbul linux kullanıcıları

From: Aykut ARDIÇ (aykut@fuardunyasi.com)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 21:44:58 EEST

arkadaşlar istanbulda linux kullanıcıları gurubu varmı toplantı yapıyolarmı nerde buluruz bu adamları :)
bi gün toplanalım (bana istanbulu gezdirin istanbuldayım 3 aydır odadan dışarı çıkadım :) ) tanışalım kaynaşalım
birlikten kuvvet doğar demişler. bi toplanalım kim ne yapıyo kimler ne yaptırmak istiyo
öyle bi network olsun aramızda müşterim(iz) - abi şöyle bi yazılım lazım dediğinde bilmediğim(iz) için yapamıyoz biz demeyelim bu tür şeyler için tavrımız; bizim gurupta mehmet var kıralını yapar işin diyelim mehmet te kıralını yapsın

sizce de iyi olmaz mı ?

hemde kanka oluruz iyi olur gibi bence :)