[linux-ileri] Re: Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: Aykut ARDIÇ (aykut@fuardunyasi.com)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 21:28:44 EEST

takdir ettim seni açıkcasını söylemek gerekirse linux kullanıcı dostu olaya
bilir ama linux kullanmasaydık :) veya kullanmaya calışmasaydık şu anda
öğrendiğimiz veya öğrenmeye calıştığımız DNS server web server Network vs .
bu gibi servislerin eğitimini almak için ne kadar para harçayacağımızı
düşünmek istemezdim ben web tasarım işleri ile uğraşıyom şu an windows xp
kullanıyom ama zoraki photoshop linuxda çalışmıyo macromedia flash çalışmıyo
dreamweaver çalışmıyo vs gibi nedenler. yüzünden ( gimp felan var demeyin )
ama açıkcası bi yerde linux kurulu bi makinanında arada sırada beni
(kullanmasını bilmediğimden) beni çileden çıkarmasına ve bi ton manual
okumamı sağlamasına da gerçekten ihtiyacım var yani açıkcası az linux
bilgimle bişi ler öğrenmek, bu mailleri okumak ve bilgim dahilinde
birilerine (olabildiğim kadar) yardımcı olmak hoşuma gidiyor

windows a bakalım herşeyi ileri -> ileri -> ileri -> son (herşeyi ben kurdum
merak etme) al kuruldu hadi kullan diyo bunu orta okuldaki çocuklarda
yapıyo (şimdi windows userleri daha ne istiyon diyodur :) ) aslında benim
istediğim biraz diğer insanlardan farklı olmak sizcede 9 yıldır bilgisayar
kullanan günde 18 19 saat bilgisayar başında yeni ne var diye vakit
harcayan, bilgi, birikim, teknik, hani ileri -> ileri -> son bitti. yani :(

ha biz naapmıyoruz herşey hazır gelsin biz kullanalım diyoruz bişeyler
üretmek adına hiçbir şey yapmıyoruz bunu yapan 10 u geçmeyecek kadar saygı
değer insanları bu kapsam dışında tutuyorum . birisi ortaya çıkıp hadi
bişiler yapalım deyince de kimse kimseye destek sağlamıyo

saçmaladım sanırım ama neyse işte öyle