[linux-ileri] Re: Php sorunu

---------

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 06:04:54 EST

    Quoting Serdar Şahin <serdar@isimsiz.net>:

    > Ben bir telefon rehberi kullanıyorum php tabanlı. Bunu internete atınca
    > herşey sorunsuz çalışıyor. Fakat localdeki linux servera atınca kayıt
    > yapmıyor hiç bir şekilde. php.ini den display errors açık ama hatada
    > vermiyor. Aynı serverda ticket sistemide var o çalışıyor. Kayıt yapıyor
    > okuyor. Bu nedense yapmıyor. Sorun nerede olabilir?
    > Not:mysqlden elle veri girdiğimde okuyor. Ama kayıt yapmıyor hata mesajıda
    > çıkarmıyor. Sorun nerde olabilir?

    Internetteki php surumu ile lokaldeki aynimi?
    Surume ozel fonksiyon kullanmis olabilir misiniz?
    Hata vermemesi ilginc..
    php.ini de error.log dosyasi tanimliysa o dosyanin icinde birseyler var mi?
    Platform nedir?
    php surumu nedir?
    Kod icine echo ile belli yerlere mesajlara yazdirin..Sorunun hangi satirlar
    arasinda oldugunu bulmak onemli...

    iyi calismalar,
    Erhan Ekici