[linux-ileri] Php sorunu

---------

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 05:26:29 EST

    Biliyorum biraz konu dışı ama sorunumun çözümünü bulamadım..

    Ben bir telefon rehberi kullanıyorum php tabanlı. Bunu internete atınca herşey sorunsuz çalışıyor. Fakat localdeki linux servera atınca kayıt yapmıyor hiç bir şekilde. php.ini den display errors açık ama hatada vermiyor. Aynı serverda ticket sistemide var o çalışıyor. Kayıt yapıyor okuyor. Bu nedense yapmıyor. Sorun nerede olabilir?
    Not:mysqlden elle veri girdiğimde okuyor. Ama kayıt yapmıyor hata mesajıda çıkarmıyor. Sorun nerde olabilir?