[linux-ileri] Re: Qok=20Kullan=FDlan?= Programlar

---------

From: Cem Kamil Külekçi (editor@penguen.web.tr)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 02:58:29 EST

    Serdar bey bu biraz offtopic olacak ama bnet uzerinden hizmet almaya
    basladiktan sonra servis kalitesi ile bilgi verirseniz inanin cok
    sevinirim. Bende hazirlamakta oldugumuz serveri once bnette barindirmak
    istemistim ama cevremden pek saglikli olmadigi gibi duyumlar aldim ama
    duyumlara gore degil bilerek hareket etmek lazim. Eger bu konuda bana
    ileride bilgi aktarabilirseniz cok sevinirim.

    Saygilarimla

    Cem

    artipazar@hotpop.com