[linux-ileri] "Failed to bind to LDAP server.Can't contact LDAP server."

---------

From: Sevket Keser (skeser@tekfen.com.tr)
Date: Mon 29 Sep 2003 - 10:36:16 EDT

    Selamlar ;

    Windows 2000 Active Directory uzerinde kosan networkumuz var.
    Ayni networke ayrıca Redhat 9 makina kurdum, ekranda surekli asagidaki
    hatayi aliyorum,
    fikri olna varsa sevinirim..

    "Failed to bind to LDAP server.Can't contact LDAP server."

    Bu konuda Redhat uzerinde hicbir ayar yapmadım , sizce Redhat hangi LDAP
    Server'a baglanmaya calisiyor,

    Acaba Win2000'deki LDAP'a olabilirmi ?

    sevket